Król Kazimierz Hotel & SPA **** to doskonałe miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji i eventów, a także różnego rodzaju imprez okolicznościowych.
Do dyspozycji gości oddajemy 8 w pełni wyposażonych sal konferencyjnych, Restaurację i Patio.
Cztery sale znajdujące się na parterze posiadają ruchome ściany umożliwiające ich połączenie tworząc powierzchnię 400 m
². Moduły usytuowane są obok Restauracji i Patio, które razem tworzą ponad 1300m2 powierzchni do wykorzystania na każdy rodzaj eventu.
W ofercie posiadamy również cztery mniejsze sale o powierzchni od 20 m
² do 70 m² z pełnym wyposażeniem (rzutnik, ekran, flipchart).
Atutem Król Kazimierz Hotel & SPA **** jest na pewno lokalizacja w urokliwym i spokojnym miasteczku.
Dla naszych gości możemy zaproponować szereg dodatkowych, sprawdzonych atrakcji, np. nocne zwiedzanie miasteczka z przewodnikiem, gra miejska, off-road.
Wszystkie spotkania, szkolenia i eventy są wyceniane indywidualnie i dostosowywane do potrzeb i preferencji gości. Nad przebiegiem realizacji czuwa dedykowany koordynator oraz doświadczona i otwarta na potrzeby klientów obsługa hotelu i restauracji.

 

 

Patio

MG_0166_1.jpg

Patio to centralna część naszego hotelu. Przeszklony dach i wyróżniające się podwieszane łódki tworzą imponującą przestrzeń na organizację różnego rodzaju eventów. To idealne miejsce na organizację wieczornych bankietów, koncertów, dużych konferencji czy wystaw. W poprzednich latach odbywały się również studniówki oraz imprezy okolicznościowe, jak śluby i wesela na ponad 400 osób.  Duża przestrzeń pozwala na dowolną aranżację i spełnienia oczekiwać każdego, nawet najbardziej  wymagającego klienta.

 

 

Cztery moduły konferencyjne 100 m²

MG_9300kopia_1.jpg

Sala konferencyjna 400 m² znajduje się na parterze, w sąsiedztwie Patia i Restauracji. Dzięki ustawnym ścianom istnieje możliwość podziału sali na 4 mniejsze, niezależne moduły. Sala wykorzystywana jest nie tylko na konferencje, ale również w przypadku mniejszych wesel i uroczystości rodzinnych – w ustawieniu bankietowym maksymalnie do 180 osób.

 

 

Apartament konferencyjny

apart.konf..jpg

Sala znajduje się na drugim piętrze naszego hotelu, pomiędzy Apartamentem Esterki i Królem Kazimierzem.  Przeznaczona jest głównie na mniejsze spotkania, prezentacje lub szkolenia biznesowe dla maksymalnie 20 osób.

 

 

Sala konferencyjna E 18 m²

SaleE.jpg

Sala znajduje się na parterze i jest przeznaczona na kameralne spotkania, maksymalnie do 10 osób.

 

 

Sala konferencyjna F 70 m²

750_0055_HDR-Edit.jpg

Sala konferencyjna F znajduje się na trzecim piętrze i jest wspaniale nasłoneczniona (oczywiście rolety umożliwiają zmniejszenie dostępu światła dziennego). Goście mają możliwość wyjścia z sali na mniejszy taras. Tutaj również możemy urządzić spotkania dla mniejszych grup oraz kolacje grillowe.

 

 

Sala konferencyjna G 35 m²

750_0030_HDR-Edit.jpg

Sala konferencyjna G znajduje się na trzecim piętrze i posiada skosy. Jest to nowo powstała, świeżo po remomencie, sala szkoleniowa dla maksymalnie 24 osób w ustawieniu teatralnym. Przy Sali G znajduje się również wyjście na nasz największy Taras Spichlerz.

 

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera . Prosimy o podanie swojego adresu e-mail.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij