Król Kazimierz Hotel & SPA **** to doskonałe miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji i eventów, a także różnego rodzaju imprez okolicznościowych.
Do dyspozycji gości oddajemy 8 w pełni wyposażonych sal konferencyjnych, Restaurację i Patio.
Cztery sale znajdujące się na parterze posiadają ruchome ściany umożliwiające ich połączenie tworząc powierzchnię 400 m2. Moduły usytuowane są obok Restauracji i Patio, które razem tworzą ponad 1300m2 powierzchni do wykorzystania na każdy rodzaj eventu.
W ofercie posiadamy również cztery mniejsze sale o powierzchni od 20 m2 do 70 m2 z pełnym wyposażeniem (rzutnik, ekran, flipchart).
Atutem Król Kazimierz Hotel & SPA **** jest na pewno lokalizacja w urokliwym i spokojnym miasteczku.
Dla naszych gości możemy zaproponować szereg dodatkowych, sprawdzonych  atrakcji, np. zwiedzanie miasteczka z przewodnikiem, gra miejska, off road.
Wszystkie spotkania, szkolenia i eventy są wyceniane indywidualnie i dostosowywane do potrzeb i preferencji gości. Nad przebiegiem realizacji czuwa dedykowany koordynator oraz doświadczona i otwarta na potrzeby klientów obsługa hotelu i restauracji.

 

 

Patio

Patio.jpg

Patio to centralna część naszego hotelu. Przeszklony dach i wyróżniające się podwieszane łódki tworzą imponującą przestrzeń na organizację różnego rodzaju eventów. To idealne miejsce na organizację wieczornych bankietów, koncertów, dużych konferencji czy wystaw. W poprzednich latach odbywały się również studniówki oraz imprezy okolicznościowe, jak śluby i wesela na ponad 400 osób.  Duża przestrzeń pozwala na dowolną aranżację i spełnienia oczekiwać każdego, nawet najbardziej  wymagającego klienta.

 

 

Cztery moduły konferencyjne 100m2

MG_9240kopia.jpg

Sala konferencyjna 400m2 znajduje się na parterze, w sąsiedztwie Patia i Restauracji. Dzięki ustawnym ścianom istnieje możliwość podziału sali na 4 mniejsze, niezależne moduły. Sala wykorzystywane jest nie tylko na konferencje, ale również w przypadku mniejszych wesel i uroczystości rodzinnych – w ustawieniu bankietowym maksymalnie do 180 osób.

 

 

Apartament konferencyjny

MG_0137.jpg

Sala znajduje się na II piętrze naszego hotelu pomiędzy Apartamentem Esterki i Królem Kazimierzem.  Przeznaczona jest głównie na mniejsze spotkania lub szkolenia biznesowe dla maksymalnie 20 osób.

 

 

Sala konferencyjna 18m2 - E

SaleE.jpg

Sala znajduje się na parterze i jest przeznaczona na kameralne spotkania, maksymalnie do 10 osób.

 

 

Sala konferencyjna 70m2 - F

SalaF.jpg

Sala konferencyjna znajdująca się na III piętrze. Goście mają możliwość wyjścia z Sali na mniejszy taras. Tutaj również możemy urządzić spotkania dla mniejszych grup oraz kolacje grillowe.

 

 

Sala konferencyjna 35m2 – G

SalaG.jpg

Sala konferencyjna znajdująca się na III piętrze. Jest to nowo powstała sala szkoleniowa dla maksymalnie 24 osób w ustawieniu teatralnym, która przeszła niedawno całkowity remont. Przy Sali G znajduje się również wyjście na nasz największy Taras Spichlerz.

 

 

Newsletter

Subscribe to the newsletter and use the discount code. Please enter your e-mail address.

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close